Followers

Sunday, December 19, 2010

Stylish Award

Ape yg perlu dibuat lepas dapat award ni adalah:
*Thanks to the sender of the award and linked this entry to the sender.
*Share 8 facts about yourself.
*Give this award to the others blogger who deserve it.

Ok.. mula2 skali saya berasa amat tharu kerana dapat anugerah blog yg stylish ni terutama skali kepada prof madya kaunseling cik Myzatul Farahin a.k.a My FC kerana mnganugerahkan saya award ini. terima kasih juga kepada diri saya sndiri yg update blog jarang2 (kah3..) n xlupa kepada BB tecinta yg mnemani saya di saat suka n duka..hikhikhik..
erk.. 8 fact?

1. saya sangat suka main Komputer sejak berumur 11taun apabila mak saya beli komputer yang ketika itu menggunakan window 95 sebagai sistem operasi. bermula la karier saya bsme komputer sejak itu.

2. seorang yg sangat malas wat kje skolah! klau check buku latihan skolah aku dolu2, haram xpenah ade yg lengkap dengan tandatangan cikgu ngn bintang2. asek kna denda aje.

3. sangat bising dlm kelas, ske wat lawak time cikgu@lecturer mengajar, menyampuk aje kje (kat u dah insaf ckit sbb nk jd ckgu..kih3..) .. skrg aku dh phm prasaan ckgu sbb aku pn nk jd ckgu dh, rse nk lempang bdk cm aku..kah3..

4. Rabun yang saya alami sekarang adalah sebab overdose duk depan monitor masa cuti form 2 nk naik form 3, msuk kelas time form 3 duk kt blakang skali (hobi duk kt belakang), tgk papan itam kabur aje, dem! aku da rabun!

5. suka sederhana aje. beli barang xmahal sgt, xmurah sgt, kekemasan bilik xkemas sgt, xsemak sgt, makan xbyk sgt, xckit sgt, tdo xlme sgt, xskejap sgt. n yang sme waktu dengan nye lah.

6. Menepati masa. klu aku ade jnji ape2 psl nk meeting assgnment ke, nk kuar ke, aku akan cuba sedaya upaya menepati masa, sangat benci org yg lmbt2 or janji melayu! letih tgu taw!

7.  Susah nak fokus dalam kelas. aku pn pelik nape susah sangat nak fokus, mula2 start lecturer@cikgu mengajar, aku fokus btul2, 5minit kemudian melayang-layang smp ke amerika. kecuali org yg mngajar 2 sangat garang or ske wat lawak.

8. last but not least. habit yg aku sndiri xske, wat kje last minit. lecturer bagi kje sbulan lbih awl, tgk2 2ari nk antar baru start buat! arghh, cmne nk atasi ni!...

ok seterusnye saya ingin mnganugerahkan award ini kepada kwn2 sy.

- my (bg blk kt ko).. kih3..
- nua @ cypher techies
- Aen @ Zaina da 

3 comments: